المتابعون للمدونة

الاثنين، 4 أبريل 2011


المطبخ جاهز ولله الحمد.. على الست العروسة أن تحضر معها بوتاجاز وغسالة وثلاجة و3 كيلو لحمة، وفقط :)

هناك 6 تعليقات:

  1. السلام عليكم
    مزحة حلوة دي بس يمكن مش بتحب اللحمة

    ردحذف
  2. وعليكم السلام:
    يبدو أنك فهمتني بشكل خاطئ.. هذه اللحمة لي وليست لها :).. هي ستطبخها وأنا سآكلها لأختبر مهارتها في الطبخ :)

    ردحذف
  3. ههههههههه بس كدة يعني كل وظيفتها انها تجيبها وتطبخها وتتفرج في الآخر طيب قول هتاكل معايا مش وأنا سآكلها علشان يبقي في مشاركة حتي

    ردحذف
  4. أنا قلبي عليها.. أريدها أن تحافظ على رشاقتها، أما أنا فلم يعد لدي ما أخسره من الرشاقة :)

    ردحذف
  5. لو قلبك هيبقي عليها بالشكل ده صدقني مش هتبقي عايزة قلبك عليها وبعدين يعني ايه لم يعد لدي ما أخسره من الرشاقة مش بتحاول ترجع تاني ولا ايه؟؟؟؟؟

    ردحذف
  6. يبدو أن من ينظرون إلى قطعة اللحم الخاصة بي كثر!
    لكن هيهات :)

    ردحذف

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.

صفحة الشاعر